Årsmöte 31/3 2005

Tottenham Hotspur Supporters Sweden utlyser härmed stadgeenligt årsmöte till ovanstående datum.

Årsmötet kommer att genomföras på webben, och kommer i korthet att gå till enligt följande:

24/3: Presentation av Årsmötesdokument (inklusive årsmötesagenda, årsredovisning samt detaljer kring ny styrelse och valberedningens förslag på nya medlemmar). Dokumentet ligger ute för insyn fram till 28/3, och är endast tillgänligt för inloggade medlemmar. Under denna tid skall synpunkter/kommentarer/åsikter eller förslag på andra styrelsemedlemmar delges styrelsen, på det sätt som framkommer i upplagt dokument.

28/3: I det fall att det finns flera olika kandidater till poster inom styrelse/valberedning så påbörjas omröstningsförfarande. Endast betalande medlemmar i THSS äger rätt att rösta enligt det röstningsförfarande som framkommer i publicerat årsmötesdokument.

31/3: Årsmötets genomförande. Eventuella tillägg, förslag och eller kommentarer kring årsmötesdokumentet behandlas. I det fall att förtydligande krävs, kan enskild person som inlämnat kommentar behöva medverka på telefonkonferens. Denna person meddelas i så fall senast 29/3.

För frågor kring årsmötet ombeds ni kontakta ordförande Jan Juhlin på info@spurs.se