36 comments

  1. Jörgen Eriksen

    Hej Tottenhamvänner

    Jag har lagt ut 2 styck biljetter till Spurs-PSV i Champions League.
    Var med och buda på dom. Följ denna länk
    https://auktion.landskronabois.se/auktion/2-st-champions-league-biljetter-tottenham-psv/

    COYS

  2. Jag betalde min avgift i maj fick paketet efter påminnelse i juli, sen kan man undra om det är rätt folk som uppdaterar denna sida ännu idag 21/9 inget om Inter matchen eller uppdaterat tips……………………….

    • Hej, Vi är ledsna att medlemspaketen kom ut väldigt sent. Tyvärr en extern leverantör som inte skött sina åtaganden. Din påminnelse hade inget att göra med att paketen gick ut eller inte. THSS tipset uppdateras av mig och jag har varit på resande fot sedan tisdag. Allt arbete med THSS är på ideal bas.

  3. Hej!

    Fick idag (när jag fyllde år) världens bästa present. Nämligen biljetter att gå med en vän på Spurs – Man C 14 april. Tänkte ju försöka ta tillfället i akt och se mer än en match och sannolikt åka till UK redan på fredagen och sen hem på söndag. Någon som har tips på vad man ska se utöver Spursmatchen? Matchen mot Man C har sen kickoff – 19:45 lokal tid. Hinner man en match som startar kl 15 och vilken i så fall för att hinna till Wembley (QPR, Crystal P, Luton spelar bl a). Eller smartare att ta Birmingham på fredag kväll (Aston V – Leeds) och sen tåg till London?

    Tar alla tips 🙂

    • Hej, du kan hinna med en match innan om det inte är alldeles för långt ifrån. Du kan söka på https://www.efl.com gå till clubs and competition och se om du hittar London lag. Är du med i THSS så kan du följa med oss till träningsanläggningen o se U18 (tror jag det är) spela mot Arslena kl.11.00. Troligen kommer vi att åka dit.

  4. Hej alla! MEN… även om biljetter ofta kan finnas på GENERAL SALE så kommer inte dina vänner kunna köpa de biljetterna pga man måste ha registrerat en (gratis)användarprofil på tottenhamhotspur.com senast 1 november 2017 för att få köpa biljetter under denna säsongen på general sale.

    Så.. enda chansen är att alla dina vänner blir medlemmar i One Hotspur i England (ca 200kr för ungdomar/barn, ca 450kr för vuxna). och DÅ är det inga konstigheter att kunna köpa biljetter och sitta tillsammans. Detta är ändå det billigaste alternativet!

    Matchbiljetterna för Tottenham v Manchester City är ju som vår ekonomichef Thomas Erlandsson sa enklast att köpa via oss på Tottenham Sweden eftersom det är vår officiella supporterklubbvårresa.

  5. Ja tyvärr blir det ofta så här i FA cupen där motivation slår kvalitet.

  6. Hej, en återkommande fråga. Det är väldigt svårt att få tag i biljetter tillsammans om man inte blir medlem eller köper dyrare biljetter via resebolag. Om matchen går till general sale kan man köpa biljetter så enda alternativet är att vänta tills det blir general sale och då köpa flera biljetter. Det kan ske mot Huddersfield (finns biljetter nu). Bournemouth och kanske mot Watford.

  7. Spurs fans in Stockholm arenas usually gather at Retro Sports Bar, 120, Sveavägen. https://svea.retrobar.se/

    Check the large Tottenham Sweden Chat forum on facebook over 2000 members: https://www.facebook.com/groups/483811611791679/ You can always put questions there! See ya!

  8. Du kan köpa biljetter på general sales om det finns då. Andra alternativ är via resebolag etc prova londonfixarna för pris men billigast är via general sales om det finns biljetter kvar då. Går Spurs bra så lär det bli svårare men Huddersfiled är en kat C match. Billigast om man vill boka biljett är medlemskap i THSS samt THFC (lilywhite) 200kr + £48 + biljettpriset.

  9. Det brukar inte ligga på kortet förrän dagarna innan match. Skulle det vara fel ta med kortet och legitimation till biljettkontoret.

  10. Jag beställde direkt via Hotspurs i England. Alternativt på Sportsdirect – på nätet det också.

  11. Är du intresserad – hör av dig till annagronkvist@hotmail.com – märk mailet Deletröja.
    Först till kvarn! : )

  12. Gäller alla inhemska som europacupmatcher oxå!

    COYS

  13. Din biljett laddas upp på kortet. Om du beställer en gäst biljett så skickas den eller man får hämta ut den.

  14. Jag kommer skicka ut allt imorgon (om jag hinner). Allt jobb sker ideellt så ni får ha lite tålamod….måste ju hinna åka och se matcherna också 🙂

    • Hej igen Thomas. Jag saknar forfarande mitt medlemsparket. Har du fått iväg dom 😊⚽️

      • Hej samma svar som till Victor. Jag har skickat alla nya medlemmar till den som skickade ut medlemspaketen förut. Hoppas att han kan skicka senast till helgen. Jag var tvungen att fördela jobbet lite.

        • Lite trist att behöva tjata men det har gått en månad nu och jag har fortfarande inte fått nåt medlems paket. Sen är jag medveten om att du gör jobbet ideellt men en månad tycker jag är på gränsen till ok.

          • Hej Jonas, ja tyvärr har ditt medlemsnummer hamnat i kläm. Jag har skickat ut allt upp till förra veckans medlemskap men tyvärr hamnade ca 70 st hos en annan person som skickade hälften förra veckan. Han lovade att skicka ut resterande idag. Han jobbar heltid denna helgen. Du har helt rätt en månad är på gränsen till ok och inget vi vill ska ske.

  15. Hej, nej vi har slutat med shop då det gick med stor förlust och mycket som blev över. Dessutom mycket jobb med en shop för en person att sköta allt. Vi tar ibland in liten saker och säljer. Kanske kan bli något till hösten så håll utkik.

  16. håller med…stör mig varje år på detta. 9/10 med det röda 10/10 med blått 🙂 antar att sponsorn har mkt o säga till om där. reservstället smälter ihop mkt snyggare i färgerna

  17. Inte mot Chelsea lär det bli. Vi har velat få ihop en resa med Norska Tottenham för något gemensam aktivitet. Vi har planerat göra något men inget är klart ännu. Håll utkik på hemsidan.

  18. rätt beslut, allihop under omständigheterna.
    men lopez är väl nysignad? levy tackade nej till förlängning av lån+köp för det hade kostat 7m pund. men nu när det är avslutat, kan thfc köpa honom för 2m pund… espanyol pissed off, men dom har blivit levyed. lopez tränar väl med spurs nu, såg bilder på det igår…