erik edman. nysignad för tottenham hotspur 2004, här med thss på landslagsssamling: foto mathias bridfelt 2004

Erik Edman gästar Tottenham-supporterklubbens årsmöte 21 april i Malmö

Erik Edman och Anders Fredriksson gästar Tottenham-supporterklubbens årsmöte 21 april i Malmö

Erik Edman gästar Tottenham-supporterklubbens årsmöte 21 april i Malmö

(Erik Edman på landslagsuppdrag i Stockholm 2004/2005 under sin tid i Spurs. Foto: Mathias Bridfelt)

Tidigare Tottenham-försvararen Erik Edman gästar supporterklubbens årsmöte 21 april i Malmö i samband med Spurs match mot Manchester City. Förutom landslagsvänsterbacken från Habo (numer Helsingborg) gästar även Spurs-supportern och fotbollskommentatorn Anders Fredriksson! ANMÄL ER TILL: info@tottenhamhotspur.se
SÖNDAG 21 APRIL I MALMÖ bjuder Spurs officiella svenska supporterklubb, Tottenham Hotspur Supporters Sweden, sina medlemmar på mat, dryck och de två specialinbjudna gästerna Erik Edman och Anders Fredriksson.

ANDERS FREDRIKSSON, 52 år – Fotbollskommentator, sportjournalist och Spurs-supporter Anders Fredriksson, C MORE/Canal+. Ett förflutet på TV4, TV3 och Kanal5 mm. Har livekommenterat 1500 matcher!

ERIK EDMAN, 34 år – Fotbollsspelare i Tottenham Hotspur FC 2004-2005, Landslagsspelare 2001 – 2009. Spelar nu i Helsingborgs IF där han var med och vann Allsvenskan 2011.

Vi försöker flytta runt THSS Årsmöten i olika städer i Sverige och har sedan starten 2004 varit i Göteborg, Jönköping, Örebro, Eskilstuna och Stockholm. Nu är alltså turen kommen till Malmö

Mötesplats: Kvarterskrogen GAMLA NOBE Kristianstadsgatan 36, 21435, Malmö. Tfn 040-975890.

SCHEMA FÖR SÖNDAGEN:
12:00 Där inleder vi med Årsmötet där vi bl a hör vad supporterklubbens styrelse har att säga om nuläget i THSS samt tankar om framtidsplaner.
13:00 Vi pratar med och ställer frågor till Erik Edman och Anders Fredriksson om deras karriärer och deras relation till Tottenham Hotspur.
14:30 Slutligen ser vi Spurs ta emot Manchester City på White Hart Lane.

THSS bjuder alltså alla närvarande supporterklubbmedlemmar på något att äta och dricka. Kom och dela med er av era Spurs-tankar!

Anmäl dig gärna till oss på info@tottenhamhotspur.se om du kommer till årsmötet så vi kan beräkna mat och dryck!

/Styrelsen och Medlemsgruppen.

(Anders Fredriksson, C More, Canal+, har livekommenterat 1500 matcher!)